On the road again, and OH BOY do I love it! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sanne Heymann - WaarBenJij.nu On the road again, and OH BOY do I love it! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sanne Heymann - WaarBenJij.nu

On the road again, and OH BOY do I love it!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

29 Mei 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Where to start, where to start? Nog maar net iets meer dan een weekje aan het reizen en already lost track! Hoe je soms van sadness naar happiness kan gaan..Een ding is zeker, het is héérlijk om weer aan het reizen te zijn! Great hostels, incredible people en niet wetende wat de dag je brengt (als je überhaupt nog weet wat voor dag het is! ;)) I'm loving it sooo much en de oververmoeidheid die erbij komt kijken wil ik zelfs voor geen goud missen!

Maar goed, genoeg over me and my travelbug. Verhalen..dat is wat jullie willen horen/lezen (tenminste, daar ga ik vanuit).
Het begon allemaal in San Diego Baby! Na toch wel even slikken tijdens het afscheid van my beloved German friend in NY, kwam ik 22 mei na 5,5 uur vliegen en het doorbreken van 3 uur in de tijdzone aan bubbly San Diego. Eerste indruk? Totaal anders dan de eastcoast! Toeristisch; veel terrasjes, barretjes, zon en vakantiesfeer. Kwam ook nog bij dat mijn USA Hostel midden in het party Gaslamp district geplaatst was, dus tja, wat doe je dan? ;) Woensdagavond na een dagje zon en wat relaxing city exploring dan ook deelgenomen aan de hostel georganiseerde pubcrawl..want ja, moest natuurlijk wel een beetje socializen en om de een of andere reden gaat dat hier (en ik denk anywhere else) vaak gepaard met alcoholische versnaperingen. Pubcrawl was niet echt een pubcrawl, aangezien we slechts in 1 pub zijn blijven hangen, maar it was great fun and meteen wat gezellige mensen ontmoet.
Donderdag dan ook weer relaxed aangedaan en genoten van het weer en een harbourcruise. 's Avonds movienight en some occasional beers in de hostelbar/partyroom.
Vrijdag was het dan echt tijd om de toerist uit te hangen en ben ik samen met Felix (the German housecat), Gavin (the ozzie player) en Andrew (a real live ozzie lookalike van prince Harry!) naar de San Diego Zoo gegaan om eens wat meer apen te bekijken dan degenen met wie ik was :D Tja, en 's avonds moest ik er dan weer aan geloven -> hostelparty! Waar een beerbong, een pole(dance)and some crazy people wel niet toe kunnen leiden! Weet iig dat ik mijn 2 favorite kiwi's (New Zealanders Brad and Paul) en mijn mannelijke vervanging van German Wiebke(Felix) heb leren kennen..not to forget some other great people!
Maar goed, aan al het mooie komt een end..het hostel zat vol, dus het zag ernaar uit dat ik San Diego moest verlaten. En dat op de dag dat de beruchte Tijuana trip gepland stond (voor mensen die niet weten wat deze stad betekent -> Partyplace net over de mexicaanse grens, berucht voor Tequilla...heel veel tequilla!). Me not so happy dus, want wilde dat feestje eigenlijk niet missen. Maar goed, waar een wil is is een weg and my will was strong, dus last minute samen met een ander 'dakloze' medebackpacker besloten het er gewoon op te gokken, onze (stoute) schoenen aangetrokken en op weg gegaan naar TJ's!! Wat verder te zeggen over deze avond? Mmm..well...wetende wie dit waarschijnlijk allemaal lezen, zal ik het houden bij 'tequilla, bullridin, more tequilla, $1 corona's, muziek, funny people'. Guess that'll explain a lot ;) en zal jullie iig geruststellen met de mededeling dat we het allemaal hebben overleefd en dat ik een plekje op de comfortabele bank in het hostel heb kunnen veroveren en dus niet op de straat heb hoeven slapen.

Ja, en toen kwam er toch écht een eind aan San Diego, maar gelukkig had ik some Kiwi support, aangezien Brad and Paul ook richting LA vertrokken (weliswaar een bus eerder) en Felix hier donderdag ook aankomt. Goede vooruitzichten dus en een goede 4 uur durende busride later had ik mijn plek van bestemming dan ook bereikt -> HOLLYWOOD, LA!! Bijna niet echte ervaring -> Hollywood sign al gezien vanuit de bus en op weg richting mijn hostel met mijn flipflops (slippers) over de walk of fame geparadeerd! :D Hostel ligt om de hoek van Hollywood Blvd...dus de sterren liggen hier letterlijk aan mijn voeten! Maar goed, over sterren paraderen in vieze Tijuana kleren is natuurlijk geen porem, dus tijd voor een shower en some meeting up with Kiwi's before heading to bed.
Gister dan eindelijk een beetje fris en fruitig, dus tijd voor de georganiseerde Beverly Hills walking tour. Yep, u leest het goed..3 uur lang gelopen door Bel Air, Beverly Hills, Rodeo Drive, in search for stars (helaas geen celebrity gespot) en het begluren van de huizen van de sterren.
Hierna moral support gegeven aan Brad die zijn vakantie liet bekronen met een tattoo (Paul had his al gedaan in TJ's) en zelf bijna overgehaald door de tattoo guy ('I've never tattood a Dutch girl! I can make you a good deal'). Nee, niet gedaan..but well...eh...ik zal het hierbij laten ;)

Mmm..en maybe zal ik het er helemaal bij laten voor nu...verhaal is alweer veel te lang en am out of story's for now. Weet iig dat ik hier zit tot tenminste vrijdag, dat ik morgen naar Si Flags ga (rollercoasters!!!) en dat Vegas waarschijnlijk mijn volgende bestemming is. En of ik dat allemaal ga vertellen...ze zeggen niet voor niets..'what happens in Vegas..stays in Vegas!' :D ;)

  • 29 Mei 2007 - 19:20

    Sabine:

    Hai Sanne!!

    Echt meissie, zoooooo gaaf dat je dit allemaal doet!!! Ik ben bijna jalooeeers hahaha! Klinkt fantastisch meid en have fun in Vegas ;)

    Liefs Sabine

  • 29 Mei 2007 - 19:26

    Lisa:

    haha...wat een topverhaal weer! Jij zou zo een column kunnen beginnen;-) Die travelbug van jou begint bij mij ook weer te kriebelen als ik dit allemaal lees...zo super gaaf en gezellig!
    Geniet ervan meis!
    Ik nog een paar weekjes hard werken en dan ga ik met backpack naar Italie met mn zus, 3 wkjes interrailen;-)
    Take care honey!

    Kusss Lisa

  • 30 Mei 2007 - 02:35

    Franz Out Back Pack:

    jahoor reizen he daar gaat het leven toch om

    je komt wel een beetje dichtbij bij mij nu hoor volgens mij kan ik je al bijna zien alleen even over die sloot kijken en een beetje schuin naar boven( voor mij dan)
    ik zit in Cairns momenteel en morgen naar cape trib herken je deze nog nog nog

  • 30 Mei 2007 - 07:02

    Wendy:

    Heee girl!!!Wat gaaf allemaal!!!Ben zooo jaloers ;) Krijg ook helemaal de kriebels om daar weer naartoe te gaan. Er is gewoon zo mega veel te zien... En Las Vegas MOET je gewoon gezien hebben!! So have fun!!!
    Ga je ook nog naar the Grand Canyon??? Hou ons maar op de hoogte van al het moois wat je daar tegenkomt!!
    Knuffel Wendy

  • 30 Mei 2007 - 19:05

    Fieke:

    Mijn god, dat ziet er goed uit!! Hostels rule!! Wij hebben helaas niet zulke goede hostels, maar die komen hopelijk nog wel als we naar het zuiden gaan trekken in augustus... ;) Geniet er van meid!! You rule chickie!!
    knuffel

  • 31 Mei 2007 - 08:54

    L4a:

    sanne heeft een tattoooooo sanne heeft een tattooooooooo!!! hahaahah ECHT wat voorjou!!! ;) een roosje op je doosje! gne gne :D
    ik hoop dat er nog wat private storys komen ;);)
    we mailen!
    dikke knuffel!
    mis jou!

  • 01 Juni 2007 - 16:29

    SANDERSSSSS:

    COOL! LEUK DAT JE TOPPIE VERMAAKT DAAR!!! UITERAARD GENIET IK MEE VAN DIE MOOIE VERHALEN! VAN JE.... IK MAG BINNENKORT OOK WEER LOS! CAN'T WAIT! EYH! gROETJES! JE BANANNENBUDDIE sANDER!! WHAHAH

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sanne

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 23206

Voorgaande reizen:

19 Januari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: