The last bit(e) - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sanne Heymann - WaarBenJij.nu The last bit(e) - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sanne Heymann - WaarBenJij.nu

The last bit(e)

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

26 Juni 2007 | Verenigde Staten, New York

Tja, geloof dat het nu echt tijd is om naar huis te gaan..terug in New York heb ik vanochtend een stille, doch rood, zwellende en jeukerige hint gekregen dat ik dit continent moet gaan verlaten. Jawel..de bedbugs (or whatever they may be!) voor een laatste maal - tenminste, dat hoop ik! - toegeslagen en het zal slechts enkele uren duren voordat ik vancht om 3:00 met de airportshuttle richting het vliegveld vertrek.

Na een laatste weekje in Washington State vol Amerikaanse experiences (baseball game, drive-in bioscoop en marshmellows over the campfire) is de pret nu echt over. Little miss Amerika zal weer terugveranderen in meisje Sanne in klompenland, dus menschen..pas op...

I'M COMING HOOOOOOMMMEEEE!!!!

  • 27 Juni 2007 - 00:18

    Sydney:

    hehehehe

  • 27 Juni 2007 - 08:40

    Esther:

    Hi sis, Jammer voor je dat het alweer voorbij is (en voor mij natuurlijk ;)) hehe ben ik niet meer enigskind...Maar cu morgen op Schiphol! kus

  • 27 Juni 2007 - 11:32

    Rosanne:

    Hey Sanne!

    Ben benieuwd naar al je verhalen, dus we moeten mr weer snel een afspraak met de meiden plannen!!! Fijne thuiskomst!!!

    Groetjes, roos

  • 27 Juni 2007 - 19:29

    Wendy:

    Hi meissie, een hele goede reis terug naar huis en hopelijk tot heeeel snel!!Ben benieuwd naar alle verhalen/foto's!!

    XXX Wendy

  • 28 Juni 2007 - 08:34

    Lisa:

    Goeie reis Sannie!!
    Thuis zal het vast ook weer leuk zijn, misschien even wennen maar dat gaat wel snel!!
    Tot heel gauw!

    Dikke kusss

  • 29 Juni 2007 - 13:19

    Fieke:

    Sannieee!! hoop dat je veilig aangekomen bent daar in het koude kikkerlandje, als je zin hebt in wat meer warmte kan je ook een vliegtuigje richting porto pakken, ik ga nu namelijk mijn spullen pakken voor een middagje strand... ;)
    kussie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Sanne

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 14639
Totaal aantal bezoekers 23213

Voorgaande reizen:

19 Januari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: