Coming to the end... - Reisverslag uit Danbury, Verenigde Staten van Sanne Heymann - WaarBenJij.nu Coming to the end... - Reisverslag uit Danbury, Verenigde Staten van Sanne Heymann - WaarBenJij.nu

Coming to the end...

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

14 Mei 2007 | Verenigde Staten, Danbury

Ken je dat gevoel? Dat je niet kan wachten totdat school voorbij is, je ein-de-lijk vakantie hebt en..op vakantie gaat? Well..I'm in that situation now, but I gotta tell ya..it feels different!
Afgelopen week was het dan zover..na een aantal maanden flink zwoegen, papers schrijven, tests maken, was het dan de laatste week of classes en had ik woensdag officieel alles ingeleverd...VAKANTIEEE!!! Geloof me, dat voelde goed! Helemaal aangezien het weer er ook zin in had en mij beloonde vele stralen en een graadje of 25. Dat ik daarbij nog niet in het bezit was van zonnebrand en dus tevens een rood gekleurde tan extra cadeau kreeg..tja, dat is slechts bijzaak.
Maar goed, hoe goed het ook voelde om klaar te zijn met huiswerk en stuff..beetje dubbel voelde het ook wel. Er was nog slechts 1,5 te gaan en dan was het voorbij... No more Westconn pride! Kijk, ik wil best naar de westcoast..maar nog niet nu!!
Tja, en wat doe je dan? Zoals het een echte vrouw betaamt...besloot ik met deze droevige verandering in het vooruitzciht weer voor short haar te gaan..als een soort van ritueel pre-afscheid ;) Gelukkig wel hulp gekregen van Germany and Argentina..was toch wel meer werk dan ik dacht en kon wel wat mental support gebruiken toen ik eenmaal in het 'schaaphaar' (ja, 'schaaP', niet 'schaam'..kom nou!) stadium beland was. Vlechtjes zijn leuk..maar de zooi erna!!
Maar goed..nieuw haar..nieuwe frisse energie.. En aangezien er geen huiswerk meer hoefde te worden gemaakt..dan het er maar flink van nemen en te beginnen met een stapmarathon :D He, ik kan het niet helpen! Heb als 'auto-loze' weinig andere mogelijkheden! Dus so happened -> woensdag wild wednesdays in Monkey Bar, donderdag bbq en byo beers @ the basketbal court, vrijdag karaoke at Tequillas en zaterdag cocktailparty met my two favorite Germans! En of dat nog niet genoeg was ook nog een ritje in een knalrode convertable..met open dak om 2am al zingend back to the dorms..woohoo!
Vanochtend dan een heerlijke picnick on the lake met de hele internationale groep..I'm lovin it!

Tja, en nu nog maar 1 weekje te gaan. De poepeltjes hier beginnen al langzaam hun kamers te ontruimen en terug te verhuizen. Langzaamaan begint het wat stiller te worden en moet ook ik eraan geloven..1 koffer is al bijna gepakt aangezien die woensdag wordt opgepikt om tijdens mijn westcoast trip in NYC te verblijven.
Maar goed..de zon schijnt, het glas is nog altijd halfvol..dus ik zeg..nog een héérlijke week te gaan!! Ik ga ervan genieten en ach..als ik de omschrijving in de lonely planet over San Diego lees ('Bright, bubbly, ebullient and sunny, San Diego is one of those cities as intoxicating as good champagne' :D)..dan komt het met die laatste vijf weken ook wel goed!!

Cheers to that!

  • 14 Mei 2007 - 07:19

    Wendy:

    Hi Sannie, geniet nog van het laatste weekje daar. En daarna reizen!!Echt super gaaf!!Moet vast helemaal goedkomen...de tijd vliegt echt idd.
    Ik bezig met m'n laatste maandje afstuderen. Hopelijk zien we elkaar nog voordat ik naar Kenia ga.
    Geniet meis en hou je taai!!Kusss

  • 14 Mei 2007 - 11:44

    Sabine:

    Heey meissie,

    Jeetje laatste week alweer, wat gaat de tijd echt supersnel he. Maar, je gaat nog lekker reizen, ook helemaal super, dus dat komt goed!!!

    Succes met afscheid nemen en heel veel plezier de komende weken!

    Liefs Sabine

  • 14 Mei 2007 - 20:48

    Mir:

    oh YEAH!

  • 15 Mei 2007 - 15:14

    Elvira:

    zet um op sanne! nog 1 week party-hardy machen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 15 Mei 2007 - 17:56

    Fieke:

    Mede-partyganger!!! Haha! Ik moet hier even een beetje bijkomen van een week Queima, maar zaterdag gaan we er weer tegenaan! wieh! Geniet er van meid! kussie

  • 18 Mei 2007 - 04:00

    Wiebke:

    my dearest sweetheart,
    this is your beloved goin-to-be-wifey!
    i love you so much i cant wait for saturday till its official - then its only the TWO OF US! no more stickers and orevuas or shakespeares and i-am-studyin-to-become-a-legal-translator-but-its-different fuckers..
    THEN we're d(e)ut(s)chY united! wooohooo and yeeehaaa!
    the next kiss for a girl is yours! PROMISE!!!!! no more americans for me! at least when it comes to girls ;)
    love ya!
    yours
    Veebs
    Wiebke
    wifey
    fucker
    sucker (I DONT BLOW!!!)
    shuttlerider
    facebookaddict and skypepunk
    lover
    x

  • 21 Mei 2007 - 07:10

    Miranda:

    Hee Sanne, wat is dat snel gegaan zeg. Dus je hebt al lekker vakantie? Nou geniet ervan! En we zien elkaar gauw. Dikke knuffel Miran.

  • 26 Mei 2007 - 02:39

    Fra Ros In Os:

    goedemorgen




    een goedemiddag en een goedeavond toegewenst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Danbury

Sanne

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 23211

Voorgaande reizen:

19 Januari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: