Een nieuw jaar... - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Sanne Heymann - WaarBenJij.nu Een nieuw jaar... - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Sanne Heymann - WaarBenJij.nu

Een nieuw jaar...

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 Januari 2007 | Nederland, Veenendaal

Dag lieve allemaal!

Jaja, 1 januari 2007 alweer. Tijd dus om maar eens een eerste berichtje op mn o zo 'originele' site te plaatsen. Want..nog maar 18 nachtjes slapen en dan zal ik op vrijdagmorgen 19 januari om 7:30 op het vliegtuig stappen richting 5 maanden yankees, hamburgers, campuslife en big, better, most.
Mn kamer is leeg, mn laatste dag als callcentermiep zit erop..nu is het alleen nog een kwestie van 'wat moet ik nog allemaal doen!?!' -> pre-vertrek stress dus ;)(ik bedoel, hoe moet ik in godsnaam alles in mn koffer krijgen!)

Maar goed, ik zal jullie niet teveel opzadelen met onnuttige informatie. Nuttige weetjes en wist je datjes, dat is waar jullie om zitten te springen! Dus, vooruit..bij deze:

Wist-je-dat:
- Het plaatsje Danbury, waar ik zal verblijven, 74848 inwoners telt?
- Het daar op dit moment 5 graden is met veel regen (jaja, ik ga er straks echt op vooruit!)?
- Het de geboorteplaats is van Tracy Chapman?
- Ik in een 5 pers appartement zal verblijven op de campus van de Western Connecticut State University?
- En..op slechts 2 uur van New York zit...shoppen!! :D

Jullie lezen het al..ik ga een zware tijd tegemoet, so: Will be continued..

  • 01 Januari 2007 - 16:22

    Fieke:

    WIEH!! the girl goes to the states! Vind het echt leuk voor je meid, ga er lekker van genieten en ik zal je missen als ik in Porto zit.. hihi! En daarvoor natuurlijk ook! Vond het echt gezellig met je gister en ben benieuwd naar de foto's...
    Liefs
    Fiek

  • 01 Januari 2007 - 17:12

    L4a:

    He Miss America!! altijd goed zo'n webloggie he!
    Enjoy America en vergeet ons niet!!!!!!!!!!!
    Oja: GELUKKIG NIEUWJAAR!


  • 03 Januari 2007 - 04:01

    Franz.waarbenjij.nu:

    shit zeg ruilen?

  • 07 Januari 2007 - 14:30

    Mirrie:

    haa chicksel! enjof life in America! ik ga je in ieder geval ontzettend missen. maar eerst nog even ouwehoeren in oudbruine cafeetjes en een spetterend afscheidsconcertje van jou.ik kan nog ff twee weekjes van je gezelligheid genieten en daar ga ik gebruik van maken ook!!haha
    tot snel! xxxxxxxxxxxxxxjs

  • 16 Januari 2007 - 10:15

    Linda:

    Hey Sanna leuke weblog zeg.
    Ik ga elke dag even checken.
    Was gister echt gezellig en wat kan jij goed spelen zeg.
    Nou topper veel plezier!!!!!

  • 16 Januari 2007 - 18:16

    L4a:

    sanne, ik vond je optreden echt supervet!!! jij kant echt heeeeeel goed!!! ;)

  • 21 Januari 2007 - 09:01

    Leandra:

    Hi meis!

    Heel heel veel succes in the USA en wie weet kom ik nog langs. (ben inmiddels hartstikke blut aangezien ik over 7dgn weer thuis ben maar wie weet!)
    Dikke kus en tot gauw!
    Leandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veenendaal

Sanne

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 23232

Voorgaande reizen:

19 Januari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: