Tomorrow, tomorrow.... - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Sanne Heymann - WaarBenJij.nu Tomorrow, tomorrow.... - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Sanne Heymann - WaarBenJij.nu

Tomorrow, tomorrow....

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

18 Januari 2007 | Nederland, Veenendaal

Het stormt, het waait en nog een (nouja, een half) nachtje slapen en dan vertrek ik naar de sneeuw en een -11 weersvoorspelling in het vooruitzicht :s Op de valreep toch nog maar een extra dikke trui gekocht, want ja, geloof dat al die teveel ingepakte truitjes zelfs samen nog niet bestand zijn tegen dit soort onmenselijke weer.

Maar goed, alles is gepakt..de koffer zit dicht (inclusief blauwe schoenen!;) -> mams: 'Moeten die mee?', ik: 'Uhh, ja! Duh!', mams: 'Ehm, ok..') en nu maar hopen dattie ook dicht blijft!

Bij deze dus een so long, farewell, auf wiedersehen, goodbye! Tot over vijf maandjes (in een zomer die hopelijk lang en warm is!)

ps: Gelieve mijn 06 na vanavond niet meer gebruiken...tenzij je mn ouders wilt smsen!Zij nemen mijn abbo namelijk over..dus zie maar wat je met die info doet ;) Nieuw nummer en adres volgen!

• 18 Januari 2007 - 11:59

Janne:

Een hele goeie reis! Hoop dat je geen last hebt van de storm! Maak er een paar mooie maanden van!

xxxxxxxxx

Janne

• 18 Januari 2007 - 12:01

Annerieke:

He meid!!!

fijn dat alle plannen gelukt zijn. Doe voorzichtig en kijk uit voor de gladheid ;)

Kus

• 18 Januari 2007 - 12:26

L4a:

he chickie! lache die foto;s!
    k hoop dat je morgen niet teveel vertraging hebt op schiphol, want vandaaghebben ze maar 1 landingsbaan open :S
    byebye!!! we love u!!!

• 18 Januari 2007 - 12:44

Wendy:

Hi Sanne, I wish you a great time in the USA! You can make it!!! Enjoy...enjoy...enjoy!!!!!

Lots of love Wen

p.s. en heeeeel veel succes met de kou..maar ondanks dat ga je het daar vast super krijgen:) xx

• 18 Januari 2007 - 12:53

Jenny:

Dag lief meisje,
    Heel veel plezier in the US! Jammer dat het niet gelukt is elkaar nog te zien voordat je gaat, maar ik zal je zeker blijven volgen via deze site!
    kus
    Jenny

• 18 Januari 2007 - 16:12

Erik:

Sannie een hele goeie reis meid en kijk je ogen uit.
    Hou ons op de hoogte en have fun:)
    -x-
    Erik

• 18 Januari 2007 - 21:36

Lisa:

Meis, geniet ervan en succes met de eerste loodjes!!Gave foto's van je optreden...volgende x wil ik er ook bij zijn!

Tot mails!

Dikke kus Lies

• 19 Januari 2007 - 10:03

Rosanne:

Heel heel erg veel plezier daar! Geniet ervan! En ik hoop al je verhalen in geuren en kleuren te horen als je weer terug bent!

Liefs

Rosanne

• 20 Januari 2007 - 10:38

Mirrie:

heeej chicken, ben je veilig aangekomen? jammer dat ik je niet kan sms-en.ben echt benieuwd.en hoe zijn de stapmogelijkheden?laat ze daar maar eens zien hoe je echt moet feesten:)leve lambrusco, hoezee :D
    xxxxxxxxxxxxxjs Mirrie

• 20 Januari 2007 - 11:00

Maud:

heey sanne! en goede reis gehad? heel veel plezier en succes daar! take care! xx maud

• 20 Januari 2007 - 14:04

Elvira:

he san! hoe is je reis geweest??? alles wel? hope so! hoest daar? hoe zijn je roommates? hoe is je kamer? ben errug benieuwd!!!!
    let us know soon chickie!
    =xxx=!

• 20 Januari 2007 - 18:54

Tante Moniek:

hoi hoi Sanne,

erg leuk zo'n dagboekje. Ga hem zeker vaker lezen!
    Ben benieuwd hoe jij het daar ervaart; een leuk, mooi en gek land is het!
    Maar goed wij waren er maar 5 weken, dus laat je verrassen.

Groeten vanuit Utrecht,
    Lumojo