Me has arrived! - Reisverslag uit Danbury, Verenigde Staten van Sanne Heymann - WaarBenJij.nu Me has arrived! - Reisverslag uit Danbury, Verenigde Staten van Sanne Heymann - WaarBenJij.nu

Me has arrived!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

21 Januari 2007 | Verenigde Staten, Danbury

Hya folks!

Hier het eerste berichtje van mij in pyama, vanaf mn laptopje in mn eigen kamertje op de campus. Kon verbinding maken met een of ander draadloos netwerk..so here I am!

Well, where to begin? Heb een goede vlucht gehad..afgezien van een foulleersessie waarbij zelfs ín mn broekrand werd gevoeld, een controle in Londen waarbij iedereen naast de gebruikele riemen etc ook zn schoenen(!) uit moest doen en een rochelende Indiër die het tijdens mij tussenstop nodig vond om zijn overtollig slijm in de prullenbak naast mij te lozen... beetje liggen slapen (zat alleen op twee stoelen bij het raam :D)..filmpjes kijken etc

Toen JFK...denk je dat je er bent..moet je een dik uur in de rij voor de nodige controle, vingerafdrukken en andere dingen waar je na een lange vlucht niet echt meer om staat te springen.
Gelukkig kon ik me daarna te buiten gaan aan mn eerste supersize softdrink tijdens het wachten op de taxi..dus voelde me weer een beetje mens ;)

Uiteindelijk na 1,5 uur in een overvol taxibusje - met gelukkig een gezellig NZ meisje om mee te kletsen - aangekomen op mn oppikpunt..maar geen Dr. Whittemore (de coördinator)..mmm..tja, dus..
Bleek dat er wel een argentijns meisje was (Guada), die ook via ISEP was, dus had gelukkig een lotgenootje :)
Na 20 minuten verscheen Rob (zo mogen/moeten we hem noemen) dan toch en gingen we op weg naar zijn huis, waar zijn vrouw heerlijk voor ons had gekookt en nog twee andere ISEP-ers waren -> Minha uit Zuid-Korea en Nicole uit Chilli.
Lekker gegeten en toen naar BED!!! Héérlijk als je niet meer wat wat voor of achter is of hoe lang je nu op bent geweest.

Volgende ochtend al vroeg wakker (lang leve jetlag icm opwinding over neiuwe dingen!).. typisch Amerikaans ontbeten met wafels en toen even een stukje gewandeld -> Had ik tot die tijd gedacht dat het met het weer tot nu toe wel meeviel (lees: geen sneeuw zoals voorspeld), die gedachte werd tijdens de wandeling heftig verstoord. Geloof me, schijn bedriegt! Strakblauwe lucht, zon..maar KKKOOOOUUUDDD! Ijskoude wind die me deed voelen alsof ik geen oren en benen meer had...yep, welcome to winter in Connecticut.

De rest van de dag veel geregeld -> college ID, bankrekening, schoolboeken, kussens en beddengoed...van hot naar her, in en uit de warme auto en de kode buitenlucht. Als een braaf schoothondje liep ik achter iedereen aan en liet alles over me heenkomen ;) Ook nog even tijd gehad om rond te lopen in mn favo American pretpark..de supermarkt!! Echt..zó groot, zó veel..je moet niet op zoek zijn naar 'gewoon' cornflakes, dan wordt je gek, geloof me..maar ik vind het leuk :D

Uiteindelijk konden we dan eindelijk onze kamers betrekken..zoals het de Amerikanen betaamt..groot! Heb echt een hele ruime kamer, er is een keuken, woonkamer, twee badkamers en een balkon vanwaar ik uitkijk op de enorme oppervlakte aan grond dat bij de campus hoort -> zag vanochtend zelfs 5 herten rennen!
Er is tevens een sporthal en zwembad tegenover waar ik gratis van gebruik kan maken..!

Heb nog geen kamergenootjes ontmoet, die komen waarschijnlijk vandaag, dus more stories about that to come!
Zo maar eens verder met spullen uitpakken enzo en me klaar maken voor mn eerste lessen morgen ( om 8:00 met de schoolbus!)

Heb vanwege jetlag, indrukken en regelstroom nog niet veel foto's gemaakt, maar ga zo proberen de eerste erop te zettten..die zullen te zien zijn op: http://sannesruimte.spaces.live.com

Sya later!
xx

Oja: een tel nr heb ik nog niet, maar wordt geregeld.
Voor kaartjes, liefdesbrieven, geld, cheques en andere donaties kan je terecht op het volgende adres:

Sanne Heymann
Pinney Hall A64C
181 White Street
Danbury, CT 06810
Unites States of America

  • 21 Januari 2007 - 15:58

    Mirrie:

    haha echt leuk om al je andere foto's ook even te bekijken:)
    gaaf dat jeal zo snel zoveel mailt! en je hebt echt een grote kamer! of zie ikd at nou verkeerd? morgen vechten om het beste plekje in de bus, gooi je charmes in de strijd meid;) ennu ik blijf me gewoon netjes gedragen hoor:) kissie kiss

  • 21 Januari 2007 - 16:16

    Lisa:

    Geweldig meis!
    Succes morgen met je eerste lessen en hoop dat je erg gezellige huisgenootjes krijgt ( lees: lekkere jongens;-)...tot mails!

    Kus Lies x

  • 21 Januari 2007 - 16:53

    Je Vader:

    De foto's geven een geweldige indruk en dit is nog maar het begin. Ik ben trots op je

  • 21 Januari 2007 - 18:39

    L4a:

    ziet er goed uit sanne!!!!!!! haha jij gaat je wel vermaken daaro! succes op je eerste schooldag!!!! spannend!!!! en hou ons op de hoogte he!
    doegieeeeeeeee

  • 21 Januari 2007 - 18:44

    Mirrie:

    haha echt leuk om al je andere foto's ook even te bekijken:)
    gaaf dat jeal zo snel zoveel mailt! en je hebt echt een grote kamer! of zie ikd at nou verkeerd? morgen vechten om het beste plekje in de bus, gooi je charmes in de strijd meid;) ennu ik blijf me gewoon netjes gedragen hoor:) kissie kiss

  • 21 Januari 2007 - 18:46

    Mirrie:

    oops gebeurt me wel vaker dattie em zelf nog een keer plaatst. sorry. don't mean to take all the space.

  • 21 Januari 2007 - 20:03

    Fiek:

    Wat een grote kamer! het ziet er ook gewoon al koud uit op die foto's! Succes he? Hier waaien we alleen maar weg.. :( Meid, heel veel plezier en schrijf maar lekker veel, is leuk!! ;)
    Kus

  • 22 Januari 2007 - 10:45

    Lenneke:

    Echt helemaal leuk! Veel plezier, xxx

  • 22 Januari 2007 - 18:29

    Else:

    hey sanne
    zozoz alweer een eerste dag college gehad!!!!
    Ik heb vandaag ons lespakket ingeleverd, Gita en ik waren helemaal blij, ook voor jou!! toen het vrijdag af was!! De foto's hou je nog tegoed!!!!! Nu nog even stressen voor visual en dan 1 weekje relaxen, dan begin ik aan mijn laatste vak pfffffIk ben wel benieuwd naar je vakken daar !!!
    drink maar een supersize cola op jezelf van mij ;-)

    xxx else

  • 23 Januari 2007 - 04:25

    Lydia:

    Welkom in de verenigde Staten. Veel plezier. Misschien dat we elkaar nog wel zien terwijl je hier bent. Veel liefs!!

  • 23 Januari 2007 - 09:14

    Sabine:

    Hai meis,

    Bedankt voor je berichtje op mijn site, ik vertrek volgende week vrijdag pas, jij bent gewoon al lekker op pad! Ja die Amerikanen en hun controles, wij hadden dat toen ook haha, maar heeft wel wat vindt ik! In ieder geval super veel plezier, succes met je eerste lessen en ik blijf je site in de gaten houden!

    Liefs Sabine

  • 23 Januari 2007 - 19:44

    Sander Ozzieeeee:

    Heel veel plezier met je nieuwe Avontuur !!!! enjoy Groetjes Sander

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Danbury

Sanne

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 23228

Voorgaande reizen:

19 Januari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: